Vanliga frågor
Om du har frågor kan du kanske hitta svaret på det i våra vanligaste frågor nedan.
Kan du inte hitta svar på din fråga?
Då kan du kontakta oss via telefon +45 45 81 82 88 eller via vårt kontaktformulär.
Beställning
Jag har inte mottagit en orderbekräftelse?
Titta först i skräppostmappen. Om du inte kan hitta bekräftelsen kan det vara så att din beställning inte har gått igenom. Kontakta oss då så att vi kan ta itu med problemet.
Betalningen dras först när beställningen skickas från vårt lager – fram till dess reserverar vi bara beloppet.
Jag saknar en vara i min beställning?
Det beklagar vi självklart mycket. Kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan rätta till felet.
Kan jag ändra min beställning?
Leverans
Vad kostar er frakt?
Vi erbjuder hemleverans för 150 kr. Vid köp över 349 kr erbjuder vi fri frakt.
Hur spårar jag min beställning?
När vi skickar din beställning skickar vi ett e-postmeddelande som innehåller ett spårningsnummer och en länk. Om du mot förväntan inte skulle få meddelandet får du gärna kontakta oss.
Hur lång är leveranstiden?
Retur
Hur lång returrätt har jag?
Vi erbjuder 14 dagars returrätt när du har tagit emot din beställning.
Hur returnerar man ett paket?
Om du vill returnera dina varor, vänligen kontakta oss via e-post på [email protected] eller via vårt kontaktformulär. Vi behandlar din begäran inom 48 timmar på vardagar och skickar sedan en returfraktsedel till dig.
Om du vill skicka paketet utan gratis returetikett kan det skickas till följande adress: E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att.: Webshop retur
Produkten jag mottagit är felaktig eller skadad?
Hur lång tid tar det innan jag får mina pengar tillbaka?
Betalning
Är det säkert att betala hos er?
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Jag upplever problem med betalningen?
Rabatkoder
Hur använder jag en rabattkod?
Du anger din rabattkod antingen i varukorgen eller i kassan innan du slutför köpet. Kom ihåg att kontrollera att rabatten har dragits av innan betalning.