Vanliga frågor
Om du har några frågor kan du hitta svaret på den vanligaste frågan nedan.
Hittar du inte svaret på din fråga?
Då kan du kontakta oss via telefon +45 45 81 82 88 eller via vår kontaktformular.
Beställning
Jag har inte fått en beställningsbekräftelse?
Titta först i skräppostmappen. Om du inte kan hitta bekräftelsen kan det vara så att din beställning inte har gått igenom. Kontakta oss då så att vi kan ta itu med problemet.
Betalningen dras först när beställningen skickas från vårt lager – fram till dess reserverar vi bara beloppet.
Jag saknar en vara i min beställning.
Det beklagar vi förstås. Kontakta oss så snart du kan så att vi kan komma till rätta med problemet.
Jag har ändringar som rör min beställning?
Kontakta oss så snart som möjligt på tlf.+45 45 81 82 88 eller via vårt formulär, så att vi kan ta itu med dina ändringar
Levering
Vad kostar frakten?
Vi erbjuder frakt till ett paketombud. Paketombud: 39 kr (gratis vid köp över 349 kronor)
Hur spårar jag min order?
När vi skickar din beställning skickar vi ett e-postmeddelande som innehåller ett spårningsnummer och en länk. Om du mot förväntan inte skulle få meddelandet får du gärna kontakta oss.
Vad händer om jag glömmer att hämta mitt paket hos paketombudet?
Paketet ligger kvar hos paketombudet i 3 dagar. Om det inte hämtas ut skickas det tillbaka till oss.
Vi annullerar då din beställning och återbetalar beställningssumman med avdrag för fraktavgiften.Hur lång är leveranstiden?
Om du gör din beställning innan kl. 13:00 packar vi oftast paketet samma dag. Våra leveranstider är 1–3 arbetsdagar. Om du inte har fått ditt paket efter den tiden är du förstås välkommen att kontakta oss. Leveranstiden kan vara längre vid kampanjer och rea.
Retur
Hur länge har jag returrätt?
Vi erbjuder 14 dagars returrätt när du har tagit emot din beställning.
Hur returnerar man ett paket?
Vi erbjuder gratis retur om paketet lämnas in till ett INSTABOX paketombud. Skicka ett meddelande med ditt beställningsnummer till webshop@gosh.dk så behandlar vi det inom 24 timmar och skickar en returetikett via e-post. Kom ihåg att packa paketet ordentligt, eftersom du ansvarar för det under returen.
Om du vill skicka paketet utan gratis returetikett kan det skickas till följande adress: E. Tjellesen A/S, Engmosen 1, 3540 Lynge. Att.: Webshop returDet är fel på eller en skada på produkten jag har tagit emot.
Det ersätter vi naturligtvis. Kontakta oss så skickar vi en ersättningsvara så snabbt det går.
Hur lång tid tar det innan jag får tillbaka mina pengar?
Vi behandlar din retur så snart vi har tagit emot den. Det innebär att det oftast går 3–5 vardagar innan pengarna har betalats tillbaka. I sällsynta fall kan det ta upp till 14 dagar.
Betaling
Är det säkert att betala hos er?
Ja – vår betallösning levereras av reepay.com och säkras via SSL i din webbläsare. Vi krypterar därför den information du skriver in innan vi behandlar den.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar följande betalningsmetoder: Klarna, Visa, Visa Electron, Dankort, Mastercard och Maestro.
Jag har problem vid betalning.
Prova först att använda en annan webbläsare, helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Om det inte löser problemet kan det vara ett tekniskt fel. Kontakta oss så att vi kan åtgärda problemet.
Rabatkoder
Hur använder jag en rabattkod?
Du skriver in din rabattkod antingen i varukorgen eller i kassan innan du genomför köpet. Kom ihåg att kontrollera att rabatten har dragits av innan du betalar.
Kan jag kombinera flera rabattkoder?
Andet
Jag har köpt en vara som nu är nedsatt – kan jag få mellanskillnaden återbetald?
Om priset på varan sattes ner i samband med rea inom 24 timmar efter ditt köp kan vi återbetala mellanskillnaden. Kontakta vår kundtjänst och ha ditt ordernummer redo.
Kommer ni att få in en slutsåld vara igen?
Det är olika från gång till gång, eftersom vi hela tiden ändrar vårt sortiment och vissa produkter utgår.
Kontakta oss gärna för att höra om den produkt du söker kommer in igen.