Köpvillkor
1. När du lägger en beställning
När du har lagt en beställning i GOSH COPENHAGENS webbshop, som ägs och drivs av E. TJELLESEN A/S, skickar vårt system automatiskt en orderbekräftelse via e-post.
Den slutliga fakturan/kvitton skickas till dig via e-post när vi har skickat beställningen.
En beställning kan inte genomföras om en eller flera varor är slut i lager. (Vi kontaktar dig ofta för en lösning i sådana fall.)
2. Avbeställning av din order
Beställningar som ännu inte har skickats från vårt lager kan avbokas inom 24 timmar. Vänligen mejla oss på [email protected] och ange ditt ordernummer.
3. Priser
Alla priser som visas i den svenska webbshoppen anges i svenska kronor (SEK) och inkluderar 25 % moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra avgifter, priser och eventuella felaktiga texter med mera.
4. Betalning
Vi accepterar betalning med följande metoder: Kreditkort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Swish och Klarna.
Din betalning reserveras på ditt kort tills vi har skickat beställningen, då reservationen dras.
5. Leverans
Förväntad leveranstid är 1–3 arbetsdagar. Vi erbjuder fri frakt vid köp över 349 SEK.
GOSH COPENHAGEN ansvarar för varorna fram till slutlig leverans. Den svenska webbshoppen levererar endast inom Sverige.
6. Ångerrätt / Returer
Vi erbjuder fria returer för alla våra beställningar. Produkten måste vara i originalförpackning och får inte ha använts. Du har 14 dagar från mottagandet av beställningen att kontakta oss angående retur. De returnerade varorna ska inkludera den ursprungliga fakturan.
Om du vill hantera din egen retur ska paketet skickas till:
GOSH COPENHAGEN
Att: Webshop
Engmosen 1, Vassingerød
3540 Lynge
7. Garanti
Som kund har du 2 års garanti, vilket innebär att GOSH COPENHAGEN antingen kan välja att laga den skadade produkten eller ersätta den. Ett särskilt avtal kan också göras om prisavdrag eller annan ersättning i samråd med kunden. Om du upptäcker några defekter eller saknade delar, vänligen kontakta oss så snart som möjligt och inom rimlig tid.
För produkter med begränsad hållbarhet gäller garantin fram till utgångsdatumet.
8. Ändringar och friskrivning
Vi förbehåller oss rätten att göra ändringar på vår webbplats, inklusive produktinformation, priser, avgifter, tekniska fel, force majeure, leveransproblem, slutsålda varor och tryckfel.
9. Möjlighet att reklamera
Om du vill reklamera en produkt eller tjänst, vänligen kontakta oss på [email protected]. Du kan även skicka in ett klagomål till Centrum för klagomål via EU:s officiella klagomålsportal på ec.europa.eu/odr.
När du fyller i ditt klagomål, ange vår e-postadress: [email protected].